Taška je za pár korun – chcete-li cokoli propagovat, ideální je, když to není drahé (tedy ten propagační předmět), a když to pořídíte velice snadno a pokud možno ve větším počtu, třeba s množstevní slevou. U tašek to možné je, dokonce je to pro ně i typické, kupříkladu igelitky věrným zákazníkům k nákupu v kamenné prodejně nebo plátěné tašky z netkaných textilií, které mohou sloužit jako nákupní. A podaří-li se vám vybrat vhodný materiál a barvu, může se taška stát i módním doplňkem.
Je to velká reklamní plocha – na tašku se vejde spousta informací a je to rozhodně lepší způsob propagace, než propiska, kde musíte šetřit s místem. Na tašku se vejde nápis, další podpůrný text, firemní logo, malba, fotka, schéma, graf, můžete na ni tisknout černou barvou nebo třeba zelenou, kombinovat dvě barvy anebo jít cestou klasických fotografií. Možností je nekonečně mnoho, tiskařské firmy vám vyjdou vstříc jak počtem kusů, tak i vaším originálním návrhem.
Lidé ji využívají – taška patří k předmětům spotřebního zboží a můžete třeba směle tvrdit, že je nepraktická, neboť máte plné ruce a praktičtější je přece batůžek, který si hodíte na záda a ruce máte volné pro jakékoli činnosti. Stále se mezi námi najdou lidé, co tohle vůbec neřeší, a jednoduše doma popadnou tašku do ruky a jdou za svými cíli. Je jim úplně jedno, jestli mají stylový batoh nebo ten větší, turistický, a prochází se po městě v obuvi s nepromokavou Gore-Tex membránou. Lidí s taškami spatříte ve městě spoustu a tak brzy pochopíte, že právě reklamní tašky s potiskem mohou stále někoho oslovit.
Je vidět – tašky v ruce si všimne kde kdo a vtipně pojatého nápisu o to více. Tašku můžete položit v čekárně u lékaře, při nákupu v obchodě, na lavičce v parku, na návštěvě u přátel, v zaměstnání mezi vašimi kolegy, na výletě vlakem či autobusem, zkrátka je to stále předmět denní potřeby, náš průvodce, který je lidem na očích prakticky každý den.